Thursday, February 21, 2008

drumuri si poduri. sau jobul de vis in firma de vis

E ca si cum nu as fi visat nimik aseara.
Am visat.
Dar nu asta.
Si "zeul" meu personal mi a zis ca o sa se intample tocmai pentru ca nu am visat aseara nimik.
Si, ca sa vezi, "zeul" personal a avut dreptate.
Again.
Si e ca si cum I m so f...ing in :).
Colturile gurii se tot ridica si ma trezesc cu un ranjet pe fata.
In metrou se uitau la mine ca la o apucata.
Nu i bai.
Azi nu ma supara nimik.
Oooo... Absolut nimik!
Absolut vodka!
Va fac cinste!
Un pahar virtual din partea casei!
Si la cat mai multe poduri!

3 comments:

Anonymous said...

My profecies shall be fulfilled.....:))))) muhahaha

Doamna Brebenel said...

bravo må
vezi må? satelitu dragul de el?
si mie mi s-a indeplinit o dorinta
hi. hi.

Lu said...

o dorinta. doua dorinte. ce de dorinte. si un satelitzel amaratzel le a facut pe toate posivile ;)