Wednesday, March 12, 2008

romanii sunt LBD, nu mananca LBD

am ajuns. ne am instalat. am iesit un pic. am gasit Juridicum ul. am aflat ca limba romana e o limba foarte frumoasa: where r u from? Romania. ooo. nice. u have a nice language! what, our english? no. ur mother tongue. thank u! eu si laura vorbeam mult si ne hlizeam. asta e ce a auzit tipa din romana. am facut un pas inainte. cel putin nu mai mancam lebede :).

am cunoscut echipa Braziliei (stau cu noi in hotel). un tip care a studiat la Oxford cu profesorul care a inventat teoria Big Bang ului (viitorul sot al unei brazilience).
am aflat ca in Bucuresti e acelasi trafic infernal de care stim cu totii.

aici nu. totul s a inchis la 7. e liniste si pace. doar muzica din irish pub ne mai tine in viata.

great stuff for this day. si mai sunt inka 10 :))

No comments: