Friday, April 18, 2008

mama lui de stat!

Va mai amintiti campaniile publicitare la pensii obligatorii private, sau cum se numeau ele?
Ar fi bine sa va aduceti aminte pentru ca, lucrati sau nu, ati fost repartizati aleatoru la unul dintre ele :).

Ieri am primit in posta un pliculetz, de la una dintre societatile de asigurari si pensii, in care se gasea o scrisorica. Iar prin scrisorica eram informata ca am fost repartizata la fondul lor de pensii.
WHAT THE FUCK??!!
Dar eu nu lucrez. Sunt studenta amarata. Si n am nici macar bursa. Din ce draq sa mi luati aia 1%? Citesc scrisoarea de doua ori, sa vad daca nu cumva mi a scapat mie ceva. Vad niste numere de telefon si ma hotarasc sa sun. Era 20 30 si sigur n ar mai fi raspuns nimeni. Bun, atunci sun maine dimineata.

Imi aduc aminte reclamele. Nu spuneau nimic de oamenii neangajati. Imi amintesc faptul ca intamplator am luat legatura cu agenti de la alte doua societati care m au intrebat daca nu vreau sa mi fac pensie la ei. Le am spus ca inca nu lucrez si ei au zis ca e ok. Ca o sa mi fac la momentul oportun. Buuun.

Sun in dimineata asta. Imi raspunde o tipa. Eu ii spun ca ii multumesc ca si ei m au ales pe mine dar ca eu nu lucrez. N are importanta, spune tipa. Toate persoanele sub 35 de ani au fost repartizate. Dar de ce draq n ati spus? Poate ca eu vroiam sa aleg alt fond?? Si aveam posibilitatea sa mi aleg in perioada in care se putea alege. Sau poate ca eu oricum nu o sa cotizez decat pana cel mai tarziu in ianuarie cand o sa intru in alt sistem datorita profesiei liberale pe care am ales o. Nici un raspuns.

Statul roman ne a inselat! Asta poate sa fie singura concluzie trasa din acest incident.
Asa ca, daca aveti pana in 35 de ani, ar fi bine sa verificati pe unde veti da banii din salariul actual sau cel viitor!

2 comments:

eusebio said...

pfffffff ce uraaat

Lu said...

pai urat. ca nu au zis nimik. este neshte porci!