Thursday, July 24, 2008

Jurnal de bord, pe litere







M from Metallica. M de la mega concert. M de la multa lume si de la si mai muuuuuuuuuuulta ploaie.

E de la euforie. Euforie in jur si pe scena. Sau mai corect pe scena si in jur.

Taman ieri s a trezit sa ploua. heavy rain. probabil ca trebuia sa rimeze cu heavy metal

And justice for all. Am cd ul de la Mihnea, (al lui Mihnea) de prin clasa a 9a, a 10a. L am gasit zilele trecute cand cautam cd ul cu Dire Straits.

Luiza a fost la concert.

Luiza a stat in ploaie 3 ore si a racit rau. Acum sta sub trei paturi si rontzaie pastile. :)

Incendiar: flacari, artificii, pocnitori si mult sunet

C vine de la Carrefour, pe unde alergam ca bezmeticii la ora 19 sa cautam pelerine de ploaie. In locul lor ne am ales cu niste saci de gunoi. Am dat si la altii, fara bani, desi ni s au oferit.

A meritat toti banii. Si fiecare picatura de ploaie si pe cuvant ca din astea au fost muuuuuuuuulte rau. Si fiecare pastila ce va fi inghitita de acum inainte.

16 comments:

silvia said...

a meritaaat! a merittat sa simt ca nu mai pot sa respir de la apa care-mi intra in nas. a meritat bluza pe care o storceam de pe mine din cand in cand. a meritat sa fiu biciuita de pletele celui din stanga mea. a meritat... pentru ca am stat la 4 metri de ei, pentru ca am cantat de-am ramas fara voce, pentru ca i-am vazut, ma, i-am vazut! :D

Lu said...

a meritat. si nu mi pare rau ca acum imi trag nasul la fiecare 10 secunde :)

Doamna Brebenel said...

ahaaaaaaa
deci la tine e and justice-u meu
pfoaa tin minte caaaaaaat l-am mai cautaaat

Lu said...

da da. la mine e. numai ca am descoperit asta acu' vreo 2 zile :)

Lu said...

cand mai treci prin tara sa mi aduci aminte sa ti l inapoiez

Zempy said...

Da, a meritat. Dar se putea si mai bine. Se putea fara ploaie. Se putea ca sunetul sa nu tot fluctueze intre cu prea multi basi sau cu prea multe inalte... Si se putea ca ecranele alea sa fie mai mari, ca, din pacate, pe ei nu i-am vazut, ca in fatza mea erau tot rockeri "mari ca brazii".

Dar nu regret ca i-am vazut :D.

Lu said...

:)) pai parca nu i ai vazut? si totusi i ai vazut? cum vine asta? dc luai locuri la scaune ii vedeai si pe ei si ecranele ;P

zana said...

- am fost acolo cu un sac pe mine similar cu al tau ... numai ca eram jos in bataia ploii :)) si a pletelor si acum bolesc da se merita

zana said...

zana a fost mai inainte

Lu said...

:)) pai si noi tot in bataia ploii. ca n am nimerit la tribuna cu acoperish :)

Anonymous said...

mah eu am ratat acest concert ca nu eram in tara dar am fost la ir4on maiden si a fost zuuuuuuuuuper:D
altceva voiam sa zic:D and justice-ul lu' gheorghiu a fost si p la mine o gramaaaaaaaaaada de timp.. a long time ago... ahhhhh those were the days my friends!

Lu said...

:)

eusebio said...

ba... parca a fost vreo 2 zile si pe la mine... damn! i guess that's why they called it justice for all...

ps kgngwsig

Lu said...

cred ca da. cred ca asta e ideea. nu ma gandisem pana acum :P. bravo mr. digital :)

eusebio said...

pai tu stii mai bine cum sta treaba asta cu justitia

vybmz

Lu said...

mda. ar trebui. dar n am interpretat si in sensul asta :P